Причину додаткових нарахувань пояснив “Київводоканал”.
За словами комунальників “небаланс” – це різниця між об’ємом води, яка зайшла у будинок, і тим об’ємом, який сумарно показують квартирні лічильники мешканців будинку. Якщо сума показників квартирних лічильників менша, ніж об’єм, що зайшов у будинок згідно з показниками загальнобудинкового лічильника, “Київводоканал” розподіляє додатковий об’єм пропорційно всім мешканцям будинку.
Серед причин виникнення небалансу називають такі:
- несвоєчасне або некоректне подання споживачами показників квартирних лічильників;
- втручання у роботу вузлів обліку або порушення їх роботи (магніти, самовільні врізки у будинкову мережу водопостачання);
- метрологічна похибка між загальнобудинковим і квартирним вузлами обліку, (лічильники, яким понад 12 років можуть мати похибку і пропускати більший об’єм води, або не обліковувати її споживання);
- кількість прописаних мешканців не співпадає з фактичною кількістю тих, які проживають у квартирах, де немає лічильників;
- витік води у підвальному приміщенні, аварії або спожиття її на потреби будинку без обліку (необліковані витрати води на полив зелених насаджень, ремонт під’їздів тощо).
Методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг», затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 22.11.2018р. №315 відповідно до вимог Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», передбачає, що мешканці багатоквартирного будинку, як співвласники цілісного майнового комплексу, мають сплатити за весь об’єм води, який зайшов у їх будинок”, – підсумували у “Київводоканалі”.
Читайте також: Киян наполегливо просять економити електроенергію: що можна зробити
Раніше “ВК” пояснював, як швидко оплатити комуналку онлайн.