Про це повідомляє «Київводоканал».
Передати дані можна будь-яким з наступних способів:
– За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
– Через сайт vodokanal.kiev.ua, натиснувши «надати показники».
– Через «Особистий кабінет» «Київводоканалу».
– За телефоном контакт-центру «Київводоканалу» (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40, 0-800-404-407.
Читайте також: Нарахування та перерахунки: у Київводоканалі роз’яснили споживачам, куди звертатися у разі потреби
– Через сервіс Portmone.com у розділі «передача показників».
– Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
Нагадаємо, якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно треба подавати показники з різницею “0”, тобто ті ж самі, які були минулого разу.