У Центрі комунального сервісу просять споживачів не затягувати з подачею показань, адже від цього залежить актуальність нарахувань.
Передати дані можна будь-яким зручним способом:
– особистий кабінет споживача;
– особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго ( гаряче водопостачання);
– особистий кабінет Київводоканалу – (холодне водопостачання та водовідведення гарячої води);
– мобільний додаток «Комуналка» – (App Store чи Google Play);
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
– безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з мобільного);
– скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
Читайте також: Мешканці двох районів Києва на два тижні залишаться без гарячої води – перелік вулиць
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
– при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони не змінилися.