Про це повідомляє «Київтеплоенерго».
«Передавайте показания вже зараз, адже від вчасно внесених даних залежить коректність нарахувань за послуги», – зазначили комунальники.
Якщо споживачі не встигли надати актуальні показання, нарахування проводяться за середнім значенням споживання у попередні періоди.
Дистанційно передати показання можна наступними способами:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App store чи Google Play).
Читайте також: Тепло і гаряча вода без перебоїв для 3 тисяч киян: на Куренівці замінили аварійну ділянку тепломагістралі
Також можна використати альтернативні способи:
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
• скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
• передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Скоригувати показання лічильників можна у месенджері ЦКС або на сайті за посиланням.
Нагадаємо, якщо у квартирі встановлено бойлер, все одно треба передавати показання лічильника гарячої води, навіть якщо вони не змінюються.