Про це повідомляє «Київтеплоенерго».
Наразі клієнтські бази вже відкриті.
«Подбайте наперед про актуальність нарахувань та вчасно передавайте показання», – зазначають комунальники.
Передати показання можна дистанційно через:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App store чи Google Play.
Читайте також: Киянам повідомили, як можна перевірити показання лічильника газу за минулі місяці
Альтернативним способом передачі показань є:
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
• скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
• передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Якщо показання не вийшло передати вчасно, їх згодом можна скоригувати. Після внесення актуальних даних, коригування нарахувань здійсниться автоматично. Зробити це можна у месенджері ЦКС або на сайті за посиланням.
Нагадаємо, дані лічильників тепла можна вносити протягом місяця, починаючи з 5-го числа.


