Як інформують у Центрі комунального сервісу, окрім обсягів споживання гарячого і холодного водопостачання, споживачам, квартири яких облаштовані лічильниками тепла, необхідно передавати дані і за теплову енергію.
Передавати показання можна дистанційно через:
– особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
– особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
– особистий кабінет на сайті Київводоканал;
– мобільний додаток «Комуналка»;
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40 та мобільні номери:
– безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
– чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
Читайте також: Мешканці шести багатоповерхівок робитимуть будинки “незалежними” від блекаутів та економними для гаманця
Нагадаємо, якщо у квартирі встановлений бойлер і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони все одно обов’язково мають щомісяця подавати показання лічильника, навіть якщо вони не змінилися.