Як поінформували у «Київтеплоенерго», дані можна вносити вже зараз, не чекаючи на останній день.
Передати показання дистанційно можна наступними способами:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play.
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29 та (044)354-86-06.
Читайте також: Киянам повідомили, коли краще платити за газ
Зазначимо, власники бойлерів щомісяця також мають вносити показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Нагадаємо, загалом прийом даних розпочинається з 5-го числа та триває протягом місяця.