Про це повідомляє «Київтеплоенерго».
Зазначимо, дані лічильників тепла можна вносити протягом всього місяця, починаючи з 5-го числа.
Передати показання лічильників можна дистанційно одним із наступних способів:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play.
Читайте також: Як передати документи після повірки лічильника: киянам дали роз’яснення
Альтернативним способом передачі показань є:
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
• скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів ЦКС;
• передача показань при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, власники бойлерів щомісяця мають подавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.