У Центрі комунального сервісу закликають споживачів не відкладати передачу на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній.
Читайте також: Як швидко передати документи після повірки лічильника: для киян зібрали зручні канали
Надати дані можна кількома способами:
– через особистий кабінет на сайті;
– чат-боти «Комуналка»: Viber і Telegram ;
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
– телефонна лінія: 0 800 404 407 (безкоштовно з мобільного);
– додаткові стаціонарні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
– скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів;
– при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
Нагадаємо, споживачам, які тимчасово не користуються послугами, необхідно також щомісяця передавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.