Про це ідеться у кількох дописах журналіста, політичного експерта Юрія Чевордова.
Зараз ковбаса знову почалася з’являтися на прилавках столичних магазинів, але без класичної назви. За словами Чевордова, одні виробники продають цей сорт м’ясного виробу взагалі без назви. Інші назвали “Київською”.
“Натомість харків’яни пропонують назвати її “Харківською” і навіть звернулися з такою пропозицією до виробників”, – зауважив журналіст.
Проте за кілька хвилин з’ясувалося, що “Харківська” ковбаса вже існує, і в неї зовсім інші ТУ. Тож, як написав Чевордов, виробники вже домовилися перейменувати “московську” на чорнобаївку чи чорнобаївську.
До слова, “Укрпошта” розпочала голосування за новий ескіз марки.