Про це повідомляє “Київавтодор”.
За словами дорожників, цей шляхопровід ввели в експлуатацію ще у 1963 році та жодного разу капітально не ремонтували.
Це призвело до того, що дорожній одяг споруди та гідроізоляція мостового полотна зносились, деформаційні шви з часом втратили герметичність, а бетон та армування на залізобетонних ділянках прогонових будов і опор – піддались корозії.
Крім того, кажуть дорожники, споруда не відповідає чинним нормам вантажопід’ємності. Її габарити не відповідають сучасним нормативам. Так, підмостовий габарит шляхопроводу не відповідає нормам висоти, а бар’єрна огорожа – нормам безпеки дорожнього руху.
Під час реконструкції планують влаштувати нові конструкції шляхопроводу: мостове полотно, прогонові будови, опори, фундаменти, перильну та бар’єрну огорожу, опори освітлення.
Також відремонтують підземні та надземні комунікації, оновлять транспортну розв’язку та підходи до споруди. На тротуарах облаштують велодоріжку. Окрім цього, фахівці подбають про безперешкодний доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
У “Київавтодорі” зазначають, що реконструкція шляхопроводу збільшить пропускну спроможність транспортної розв’язки та створить безпечні й комфортні умови пересування для всіх учасників дорожнього руху.
Читайте також: З фірми, яка виграла тендер на реконструкцію Шулявського шляхопроводу, вимагають повернути понад 1,1 млрд грн
Нагадаємо, два з’їзди Дегтярівського шляхопроводу, який ввели в експлуатацію наприкінці 2023 року, перекрили на місяць – схема.