Як повідомляє Офіс президента, проект будівництва нової Київської обхідної дороги планують реалізовувати в межах ініційованої президентом Володимиром Зеленським Національної програми “Велике будівництво”.
План передбачає спорудження Київської обхідної дороги так званим напівкільцем загальною протяжністю майже 150 км.
Вона матиме шість ділянок та сполучить траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків та М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст з підходами протяжністю понад 25 км через р. Дніпро.
Будівництво першої ділянки анонсують вже в 2021 році.
В ОП зазначають, що нині Києвом проїжджає понад 600 тис. автомобілів на добу, 40% з яких – транзитом. Через столицю вони рухаються в різні частини України. Наявний обхід по недобудованій Кільцевій дорозі має вигляд звичайної міської вулиці, яка оточена спальними районами. А тому щодня цією дорогою їздять ще й десятки тисяч легкових автомобілів і громадський транспорт. Через це Кільцева дорога постійно руйнується, у повітря потрапляє багато шкідливих викидів, а навколишні райони зазнають великого шумового впливу.
Влада розраховує, що нова Київська обхідна дорога допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту й таким чином вбереже місто від негативного впливу фур. Піковий трафік на окремих ділянках становитиме понад 70 тис. автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тис. автівок. “Напівкільце” сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту.
Крім того, оскільки водії часто використовують Київ як транспортний коридор для подорожей між різними куточками держави, КОД допоможе скоротити їм час поїздки на 40-60 хв.
КОД поєднає між собою найбільші міста київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль та Бровари. Крім того, водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста.
Загальна вартість КОДу становить 85 млрд грн.
12 серпня, стартував тендер на проектні роботи першої ділянки КОД протяжністю 35 км, яка з’єднає траси М-06 Київ – Чоп та М-05 Київ – Одеса. Її хочуть зводити з початку наступного року. За попередніми розрахунками, вартість будівництва становитиме 12 млрд грн.
Читайте також: Де в Києві жити добре: ревізія мікрорайону на Виноградарі – репортаж
Нагадаємо, в рамках програми “Велике будівництво” на Київщині будують школи, садочки, дороги.