Нас підтримують. Бренд Balenciaga доєднався до благодійного проєкту у столичній підземці

Автор: Галина Ворона
15:19 30.07.2022

Бренд Balenciaga, який став найпопулярнішим у світі торік, долучився до проєкту “Стіна Підтримки”. В межах проєкту локальний та іноземний бізнеси розміщують на станції столичної підземки “Золоті Ворота” плакати із закликами підтримати Україну.

Нас підтримують. Бренд Balenciaga доєднався до благодійного проєкту у столичній підземці

Вздовж ескалаторів на станції метро “Золоті Ворота” наразі можна побачити жовто-сині банери з лого Balenciaga та рядками вірша Олександра Олеся “Живи, Україно, живи для краси”, написаного в 1917.

Подробиці цієї акції розповіли в Інстаграм агенції “Команда А”, яка займається маркетинговими та рекламними проєктам в метро.

Вартість розміщення таких банерів в метро для компаній становить 2000 грн, а весь прибуток ініціатори обіцяють передати у фонд UNITED24 . Проте Balenciaga зробила внесок, більший за запропонований (який — комерційна таємниця).

В агенції кажуть, що звернулися до Balenciaga з пропозицією долучитися до проєкту, навіть не сподіваючись на відповідь.

Ми надіслали кілька листів на офіційну пошту, а також у приватні повідомлення співробітників через соціальні мережі. … коли отримали відповідь, почався предметний діалог. Макет повністю розроблений представниками бренду”, – діляться ініціатори проєкту.

Зазначимо, креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія також став амбасадором фандрейзингової платформи UNITED24 (до якого раніше приєднався гурт Imagine Dragons) у напрямі “Відбудова України” для допомоги тимчасово переміщеним особам.

На підтримку України Balenciaga створили спеціальний світшот. З гербом, тризубом та QR-кодом, за допомогою якого світшот можна придбати. 100% прибутку з продажу таких світшотів перекажуть на напрям “Відбудова України”.

Читайте також: У Києві пройде виставка українських брендів, що вижили під час війни

Нагадаємо, United24 – єдина платформа підтримки України. Вона дозволяє перерахувати допомогу для України в один клік із будь-якої країни. Першими амбасадорами ініціативи UNITED24 стали Андрій Шевченко та Еліна Світоліна. За 4 тижні роботи ця платформа зібрала понад 1,5 млрд гривень ($51 330 630,97). 

Великий Київ у Google News

підписатися