Вздовж ескалаторів на станції метро “Золоті Ворота” наразі можна побачити жовто-сині банери з лого Balenciaga та рядками вірша Олександра Олеся “Живи, Україно, живи для краси”, написаного в 1917.
Подробиці цієї акції розповіли в Інстаграм агенції “Команда А”, яка займається маркетинговими та рекламними проєктам в метро.
Вартість розміщення таких банерів в метро для компаній становить 2000 грн, а весь прибуток ініціатори обіцяють передати у фонд UNITED24 . Проте Balenciaga зробила внесок, більший за запропонований (який — комерційна таємниця).
В агенції кажуть, що звернулися до Balenciaga з пропозицією долучитися до проєкту, навіть не сподіваючись на відповідь.
Ми надіслали кілька листів на офіційну пошту, а також у приватні повідомлення співробітників через соціальні мережі. … коли отримали відповідь, почався предметний діалог. Макет повністю розроблений представниками бренду”, – діляться ініціатори проєкту.
Зазначимо, креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія також став амбасадором фандрейзингової платформи UNITED24 (до якого раніше приєднався гурт Imagine Dragons) у напрямі “Відбудова України” для допомоги тимчасово переміщеним особам.
На підтримку України Balenciaga створили спеціальний світшот. З гербом, тризубом та QR-кодом, за допомогою якого світшот можна придбати. 100% прибутку з продажу таких світшотів перекажуть на напрям “Відбудова України”.
Читайте також: У Києві пройде виставка українських брендів, що вижили під час війни
Нагадаємо, United24 – єдина платформа підтримки України. Вона дозволяє перерахувати допомогу для України в один клік із будь-якої країни. Першими амбасадорами ініціативи UNITED24 стали Андрій Шевченко та Еліна Світоліна. За 4 тижні роботи ця платформа зібрала понад 1,5 млрд гривень ($51 330 630,97).