Як зазначають у компанії, завітати до фахівців можна особисто, адреси ЦОСів знаходяться за посиланням.
Та більшість питань можливо вирішити дистанційно, для цього є багато онлайн-сервісів та різні способи зв’язку.
Консультації можна отримати за номером 202-02-02.
Залишити звернення можна у чат-ботах Viber або Telegram.
Читайте також: Як споживачі можуть реструктуризувати борг перед Київводоканалом: інструкція
Також існує можливість написати звернення на електронну пошту відповідно до вашого району:
email Оболонського р-ну: [email protected];
email Подільського р-ну: [email protected];
email Шевченківського р-ну: [email protected];
email Деснянського р-ну: [email protected];
email Печерського р-ну: [email protected];
email Дарницького р-ну: [email protected];
email Дніпровського р-ну: [email protected];
email Святошинського р-ну: [email protected]
email Голосіївського р-ну: [email protected]
email Солом’янського р-ну: [email protected]
Якщо ж виникли питання щодо відсутності водопостачання, аварійної ситуації на мережі або якості води, слід звертатися до диспетчерської за номерами 15-81 або (044) 200-73-01.
Нагадаємо, до 9 числа кожного місяця облікові бази «Київводоканалу» закриті, тож показники лічильників не приймаються.