Накриваємо святковий стіл з «АТБ»: простий спосіб красиво зустріти Новий рік і заощадити кошти сімейного бюджету

18:50 15.12.2020

Яким би не видався рік, що минає, в Україні зазвичай проводжають його і зустрічають прийдешній пишним застіллям, тому вже зараз багато жителів Києва й області підбирають до новорічного столу рецепти цікавих страв і, звісно ж, запасаються продуктами.

Накриваємо святковий стіл з «АТБ»: простий спосіб красиво зустріти Новий рік і заощадити кошти сімейного бюджету

Найкращим помічником для всіх, хто хоче зустріти свята красиво, але не витратити свій сімейний місячний бюджет, традиційно стане найбільша українська торговельна мережа «АТБ». Багаторічний лідер вітчизняної роздрібної торгівлі до Нового року та Різдва помітно розширив асортимент продукції власного імпорту. Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів, серед яких і жителі нашої Київщини, вже встигли оцінити доступність і якість імпортних товарів в «АТБ».

Цьогоріч у магазинах мережі в межах розширення асортиментного ряду з’явилися сотні нових імпортних товарів. Це кава, алкогольні напої, шоколад, сири, консерви та багато іншого. Так, у винних відділах представлені кращі сорти вин виробництва Аргентини, Чилі, Німеччини, Іспанії, Нової Зеландії, Молдови, ПАР… Лінійку вже знайомих багатьом грузинських, французьких та італійських вин розширили в п’ять разів – причому ціни нижчі, ніж у будь-якому іншому українському маркеті.

Цікаво, що мелена та зернова кава від найбільшого німецького бренда настільки сподобалася клієнтам «АТБ», що входить у 3 найкращих торгових марок за рейтингом споживчих вподобань в Україні у 2020 році (згідно з даними американської аналітичної компанії Nielsen Holdings PLC).

Крім цього, на прилавках таких супермаркетів з’явилися нові найменування якісної продукції відомих європейських брендів. Це популярні польські сири (плавлені, напівтверді, м’які), молочна продукція, італійські цільнозернові (тверді сорти з висівками) макаронні вироби, а також польські макаронні вироби без глютену (виготовлені з кукурудзяного борошна). Серед новинок – найсмачніша піца німецького виробництва, яка після розігрівання в мікрохвильовій печі не поступається свіжовипеченій. Представлена трьома смаками: «Шинка класична», «Прошуто» та «Чотири сири».

У магазинах торговельної мережі «АТБ» у відділах власної випічки розширили асортимент свіжої хлібобулочної продукції від великих європейських виробників:  багети, булочки, донати, круасани, слойки…

Тепер в «АТБ» можна купити до новорічного столу грузинський лимонад, натуральний вірменський гранатовий сік прямого віджимання, а також безліч нових натуральних соків польського й іспанського виробництва – причому за цілком доступними для українського споживача цінами.

Якщо говорити про товари першої необхідності, то в магазинах мережі була розширена лінійка шампунів, гелів і професійних засобів для догляду від відомого польського виробника. Також з’явилися добротні й доступні чеські підгузки та якісні болгарські засоби для догляду за волоссям, що не містять силіконів, парабенів, барвників.

Загалом в асортименті 1180 супермаркетів «АТБ», більше трьохсот з яких працюють у Києві й області, сьогодні презентовано понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. Тут є все потрібне як для звичайної вечері в сімейному колі, так і для святкового новорічного застілля.

Майже п’ятисот представлених у магазинах мережі товарних позицій – це популярні серед киян імпортні продукти. Йдеться про бакалію, молочну продукцію, овочі та фрукти, спиртні та безалкогольні напої, кондитерські вироби, найсмачніші м’ясні делікатеси та сотні інших товарів від відомих якістю своєї продукції іноземних виробників.

Важливо, що вартість імпорту в дискаунтерах «АТБ» значно нижча, ніж таких самих товарів та їхніх аналогів у магазинах інших торговельних мереж на українському ринку. Причина проста – найбільший український ритейлер «АТБ» працює із закордонними виробниками напряму. Таке правило дозволяє компанії не тільки уникнути ймовірності фальсифікації та гарантувати високу якість продуктів, але й давати покупцям змогу заощаджувати гроші. У цьому разі до вартості товару не включають витрати на послуги посередників, торговельних представників тощо. Впровадження енергоощадних технологій та оптимізація бізнес-процесів дозволяють «АТБ» більш як чверть століття поставляти українцям якісні продукти за максимально доступними цінами. Нагадаємо, що вартість товарів в «АТБ» у 24 областях країни, включаючи й Київську, як правило, нижча за середньоринкову на 10–15%. Постійні акції дозволяють заощадити на купівлі продуктів до 40%.

Мільйони громадян уже оцінили унікальну можливість навіть у найважчі часи не відмовляти собі в улюблених європейських делікатесах і при цьому заощаджувати кошти сімейного бюджету. Цього року в Україні створили перший продуктовий інтернет-магазин повного циклу. Будь-які продукти та товари з «АТБ» тепер можна замовити онлайн.

Великий Київ у Google News

підписатися