Аналітична компанія Kantar представила рейтинг найцінніших брендів світу BrandZ 2025.
Перше місце у світовому рейтингу вкотре посіла Apple. Оцінка бренду $1,29 трлн. Це перший бренд, який подолав трильйонний рубіж.
На другій позиції – Google. Оцінка – $944,1 млрд.
Microsoft – третій. З оцінкою $884,8 млрд.
До ТОП-5 увійшли Amazon ($866,1 млрд), Nvidia ($509,4 млрд).

Лідери за темпами зростання: Nvidia, Huawei, Xiaomi та Instagram. Їхні бренди подорожчали більш ніж удвічі. ChatGPT став найвищим новачком, посівши 60-те місце.
Оцінка ґрунтується на трьох факторах:
- фінансових даних,
- споживчому сприйнятті,
- впливі бренду на поведінку покупців.
Такий підхід допомагає врахувати як економічні метрики, так і емоційне значення марки для аудиторії.

