Аналітична компанія Kantar представила рейтинг найцінніших брендів світу BrandZ 2025. 

Перше місце у світовому рейтингу вкотре посіла Apple. Оцінка бренду $1,29 трлн. Це перший бренд, який подолав трильйонний рубіж.

На другій позиції – Google. Оцінка – $944,1 млрд.

Microsoft – третій. З оцінкою $884,8 млрд.

До ТОП-5 увійшли Amazon ($866,1 млрд), Nvidia ($509,4 млрд).

Лідери за темпами зростання: Nvidia, Huawei, Xiaomi та Instagram. Їхні бренди подорожчали більш ніж удвічі. ChatGPT став найвищим новачком, посівши 60-те місце.

Оцінка ґрунтується на трьох факторах:

  • фінансових даних,
  • споживчому сприйнятті,
  • впливі бренду на поведінку покупців.

Такий підхід допомагає врахувати як економічні метрики, так і емоційне значення марки для аудиторії.