На які товари збільшився попит за три роки повномасштабної війни

Товари для дому, садове приладдя та декоративна косметика впали у продажах після 24 лютого 2022 року, проте станом на квітень 2025 року не просто наздогнали, а перевершили довоєнний рівень. Статистику продажів у декількох категоріях за березень-квітень 2021 ― 2025 рр. оприлюднив найбільший онлайн-ритейлер країни ROZETKA.

Загальноукраїнська статистика містить дані по покупках, зокрема, в Краматорську та Слов’янську, Сумах, Дніпрі, Павлограді, Харкові, Запоріжжі, Кривому Розі, де продовжує працювати ритейлер. 

Можемо зробити висновок, що люди турбуються про свій сад та землю, попри все, і це ознака життєстійкості. Товари для дому: + 25% більше, ніж у 2021 році. Декоративна косметика: + 110% більше, у порівнянні з 2021

За даними ROZETKA, товари для дачі, саду й городу на початку повномасштабного вторгнення були з показником мінус 72% у порівнянні з 2021 роком. Зростання почалося вже за рік і у 2024-му українці купили на 50% більше таких товарів, ніж у 2021-му. 

Фото: ROZETKA

Щомісяця на ROZETKA маємо понад 43 мільйони відвідувань. Ми можемо розповідати про настрої українців краще за опитування, зазначив співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін. – Зараз ми бачимо, що люди призвичаїлися жити життя під час великої війни. Вони турбуються про свій сад та землю. Що може ще краще свідчити про віру в майбутнє?


У лідерах продажів також товари для дому, які купують на 25% більше, ніж у 2021 році. А рекордсменом серед категорій стала декоративна косметика: її купують на 110% більше, у порівнянні з 2021.

Свого часу червона помада стала символом стійкості жінок під час Другої світової. Сьогодні — те саме. І в цій українській життєствердності ми бачимо також дуже багато надії

У червні 2025 року ROZETKA виповнюється 20 років. Компанію заснували у 2005 році Владислав та Ірина Чечоткіни. Сьогодні найбільший онлайн-ритейлер України має 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі, власний сервіс доставлення і платіжний сервіс ROZETKA Pay.