Як повідомляють активісти UAnimals, саме цьому присвячена соціальна реклама, яку безкоштовно розмістили у Києві та інших містах країни. Головний слоган соціальної реклами — про розвиток народу можна судити з того, як він ставиться до тварин.
Героями реклами стали українські захисники, які прямо на своїх позиціях не забувають про гуманність і рятують життя не лише людей, але й тварин.
“Ця соціальна реклама водночас покликана надихнути українців, що не покидають тварин навіть у найскладніші миті свого життя, а також змусити задуматись тих, хто поки не проходить тест на гуманність,” – каже голова UAnimals Олександр Тодорчук. – Ми переконані, що відношення до беззахисних тварин – лакмусовий папірець, що багато говорить про суспільство”.
Нагадаємо, Чапі-Феня та Антистрес: тварини, яких рятували сталеві бійці “Азову” в Маріуполі.