Цьогоріч 32 експерти з різних країн світу оцінювали павільйони за критеріями інновацій, взаємодії з відвідувачами та впливу на аудиторію.
Про це повідомили у Міністерстві культури та стратегічних комунікацій.
Павільйон «Not For Sale», представлений на всесвітній виставці в Осаці, здобув срібну нагороду в категорії «Найкраща активація або залучення» (Best Activation or Engagement) на престижному конкурсі World Expolympics.
13 квітня 2025 року Україна офіційно відкрила свій виставковий простір на ЕКСПО-2025 в Осаці, Японія. Павільйон має форму магазину без товарів. Замість них —18 предметів-символів людських цінностей. Скануючи їхні штрих-коди, відвідувачі бачать відеоісторії з України про справжню ціну свободи, гідності та стійкості.
Проєкт реалізовано за підтримки уряду Японії, українського бізнесу та міжнародних партнерів. Концепція «Values of Future: Actions Over Declarations» підкреслює, що цінності підтверджуються діями, а не словами.
Довідково: Expo-2025 триватиме з 13 квітня до 13 жовтня на острові Юмешіма в Осаці. Його тема – Designing Future Society for Our Lives (Створення суспільства майбутнього для нашого життя). У виставці беруть участь понад 160 країн, які демонструють свої досягнення. Україна розмістила павільйон у безплатному просторі, який надала Японія на пів року.