Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
За його словами, ремонт переїзду виконано за технологією “оксамитового шляху”: завдяки новій плитній конструкції трамваї проїжджатимуть ділянку майже безшумно і без вібрацій.
Саме таку технологію влаштування трамвайного полотна використовують у багатьох країнах Європи”, – зазначив Олександр Густєлєв.
Він додав, що трамвайний переїзд відремонтували в межах капремонту вул. Милославської, який наразі триває.
Це перший масштабний ремонт вулиці з моменту побудови у 1989 році, тобто за 32 роки. Сьогодні до кінця доби дорожники завершать великий етап робіт – буде повністю влаштовано нове покриття у нижніх шарах від вул. Оноре де Бальзака до початку кільцевої розв’язки на перетині з вул. Радунською. Таким чином, основний проїзд на вул. Милославській буде відкрито повністю (від трамвайного переїзду до кільцевої розв’язки). Далі розпочнуть роботи на самій кільцевій розв’язці”, – підсумував чиновник.
Читайте також: Без перепусток. Коли метро, тролейбуси і трамваї возитимуть всіх
Нагадаємо, столицею курсуватиме новий “енергоефективний” трамвай: деталі.