Про це повідомив заступник столичного мера Костянтин Усов.
За рахунок телескопічного складання конструкції та деформації внутрішніх елементів вона мінімізує серйозні наслідки ДТП і не “прошиває” машину наскрізь, як у випадках зі звичайними відбійниками.
Система має спеціальні модулі, які поглинають кінетичну енергію руху авто під час лобового та бокового зіткнення.
Чиновник нагадав, що перший у Києві амортизаційний пристрій №демпферної системи№ встановили наприкінці 2020 року на вул. Луговій. За даними поліції, таких систем у місті сьогодні потребують ще 15 гарячих точок з високою концентрацією дорожньо-транспортних пригод.
Проте, зауважив Костянтин Усов, будь-які інженерні споруди мають слугувати доповненням контролю швидкісного режиму і засобів примусового зниження швидкості.
Нагадаємо, нещодавно на зупинці у Києві встановили першу систему захисту від тарану автомобілем.