Про це повідомляє КК «Київавтодор».
Фахівці корпорації зауважують, що застарілу гідроізоляцію, яка вже не захищає від вологи, необхідно замінити, аби запобігти руйнуванню конструкції прогонів та опор. Адже це впливає на безпеку руху.
У 2022 році дорожники працювали на крайніх правих смугах в обидва напрямки. Цього року – у наступних смугах у бік лівого берега.
Роботи виконують цілодобово, щоб пришвидшити термін завершення ремонту.
Капітальний ремонт мосту востаннє виконували у 2005 році. Тоді замінили лише асфальтове покриття, проте застарілу гідроізоляцію й монолітну плиту не оновлювали.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що на мосту через річку Десенка частково обмежено рух.