Про це голова КОДА Василь Володін розповів в інтерв’ю виданню “KиївVласть”KV.
За його словами, перша черга будівництва Київської обхідної дороги запланована на 18-кілометровій ділянці, що проходитиме по території Дмитрівської та Макарівської громад та об’єднує траси Київ-Ковель і Київ-Чоп. Вона включатиме низку мостів і розв’язок.
Як зазначив очільник КОДА, вже провели наради з місцевими громадами щодо викупу земельних ділянок під будівництво вже та оголосили пошук підрядника на будівництво ділянки, а місцевий автодор проєктує ряд інших ділянок майбутньої траси.
На думку Володіна, жодних проблем під час вилучення приватних земель під це будівництво виникнути не повинно, адже “у держави є конституційне право вилучати приватну власність для суспільних потреб з відповідною компенсацією”.
Йдеться про те, що викуп буде за нормативно-грошовою оцінкою, а не експертною. Є зацікавлені особи, які хочуть продати землю за космічні кошти. Але цього не буде”, — заявив Володін.
Будівництво першої 18-кілометрової ділянки планується завершити за рік, платникам податків вона обійдеться у 5 млрд грн.
Читайте також: Гроші на вітер. Урбаніст розкритикував проект київської обхідної дороги
Нагадаємо, КОД протяжністю 149,8 кілометра обійдеться платникам податків у 85 мільярдів гривень – це буде найдорожчий у Європі об’єкт. Також стало відомо, що Київська обхідна дорога “йде” просто лісами. Знищити можуть щонайменше 42 тис. дерев.