Про це повідомляють у КМДА.
Зазначається, що у цей час будуть проходити регламентні роботи для поліпшення якості обслуговування споживачів.
Сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» та ПрАТ «АК «Київводоканал» персональний прийом громадян не проводитимуть із 22 до 26 серпня.
Для споживачів у цей період, як і раніше, у штатному режимі працюватимуть дистанційні канали обслуговування:
- «Центр комунального сервісу» – https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/;
- «Київводоканал» – https://bit.ly/3pCKcW0.
Комунальний концерн звертає увагу: прийом відвідувачів, які зареєстровані для отримання консультацій у цей період, буде перенесено на інші, зручні дня них дати.
До слова, стан електромереж перевірили вже у половині районів Києва – усі вони мають “хронічні” проблеми.