Про це повідомляє пресслужба ТРЦ.
Екран складається з п’яти відеодисплеїв площею близько чотирьох тисяч квадратних метрів. До цього найбільший LED екран мав площу понад 600 кв метрів.
Екран на “Гулівері” видно в радіусі до чотирьох кілометрів.
«Ми хотіли, щоб величезні світлодіодні екрани високої роздільної здатності на фасаді ТРЦ стали невід’ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, його візитною карткою і гордістю, як при відкритті стало наше декоративне освітлення з боку бульвару Лесі Українки» – коментує проєкт генеральна директорка Gulliver Ірина Круппа.
Ці світлові панелі будуть також використовувати для трансляції футбольних матчів та концертів, так і інших подій.
Як говорять у пресслужбі ТРЦ, технології розпізнавання аудиторії і машин дозволять адаптувати контент до різної публіки.
Тим часом у столичній підземці з’являються свої інноваційні “екрани”. Табло зі зворотнім відліком часу до прибуття потяга почали встановлювати на станціях “Оболонь”, “Мінська” та “Героїв Дніпра”.