Як розповів мер Києва Віталій Кличко, на арці вже встановили 8 великих тросів, придбаних у німецької компанії Bridon-Bekaert – відомого у світі підприємства, що виробляє всі види промислових сталевих тросів.
Він також поділився відеороликом про те, як перевіряв хід будівництва разом з міністром фінансів Сергієм Марченком.
Зазначу, що Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст в Європі. На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії під майбутнє метро – на нижньому ярусі. Прокладуть також і трубопровід”, – додав мер.
За його словами, сьогодні на мосту триває підготовка до облаштування пішохідної частини, яка проходитиме під аркою. Там встановлюють спеціальну огорожу. Також будівельники споруджують портали для майбутніх станцій метро.
Паралельно збирають великі металеві конструкції, що стануть основою частини мосту в напрямку Подолу. І вже скоро за допомогою супердомкратів та потужних кранів їх встановлять на опори.
Не припиняють робіт і в напрямку Троєщини. Там закінчують бетонування проїжджої частини над Русанівськими садами. Також вже встановили опори над залізничним проїздом. Далі – робитимуть з’їзд із мосту на Лівому березі. Ми робимо все і налаштовані в кінці цього року відкрити автомобільне сполучення Подільсько-Воскресенським мостом. Та розпочати будівництво нової гілки метро – на Троєщину”, – наголосив Віталій Кличко.
Читайте також: Відео дня. Подільсько-Воскресенський міст зараз
Нагадаємо, автомобільне сполучення Подільсько-Воскресенським мостовим переходом планують відкрити до кінця року. Раніше на мосту встановили 500-тонний проліт.