Про це повідомив колишній радник голови КМДА, засновник Офісу трансформації Максим Бахматов.
За його Ба, коли йому запропонували стати радником міського голови Києва з широкого кола питань, в тому числі транспортних, він поставив собі за мету зменшити трафік у столиці на 20% за наступні три місяці.
“З’ясувалося що людини, відповідальної за весь трафік, ніколи не було в Києві. Проте потім я дізнався, що Київ жодним чином не вимірює свій трафік. Отже, мета стала трохи віддалена“, – написав Бахматов на сторінці у Facebook.
У 2021 році Київ перемістився на третє місце з сьомого серед 404 міст світу за інтенсивністю автомобільних заторів на дорогах. Про це свідчить аналітика міжнародного сервісу ТомТом. Загалом у заторах столиця простояла минулого року 229 годин, або 9,5 дня.
Читайте також: З 1 липня в Україні подорожчає автострахування
Офіс трансформації, яким керує Бахматов, анонсував оприлюднення офіційних балів щодо заторів в Києві. Мова йде про Публічний дашборд київського трафіку.
“Кількісна оцінка ситуації у зручному доступі дозволить скорегувати сотні тисяч рішень. Та, звичайно, зекономить гроші, адже замість заторів час краще витрачати на роботу, допомогу ЗСУ, навчання… Часові витрати можна легко перевести у грошові. Ми пропонуємо порівняти це вартістю соціальних об’єктів — шкіл, лікарень, дитячих садків, які не будуть побудовані, бо ми втрачаємо час у заторах. Ми маємо розуміти, що після нашої перемоги ситуація з трафіком не стане кращою… Тепер буде публічна аналітика трафіку“, – прокоментував Бахматов.
Він додав, що найближчим часом буде створено онлайн-версію дашборду столичного автотрафіку.
Читайте також: Ліміти нові: скільки пального можна купити на АЗС в Україні