Про це розповіли на Facebook-сторінці музею.
Ідея запустити такий вид транспорту з'явилась у 2000-ні за часів мера Олександра Омельченка. Компанія, що реалізувала проєкт, вклала в розробку 3,5 мільйона доларів.
Між Гостомелем і Мощуном проклали 300-метрову колію. У жовтні 2004 року нею запустили тестовий вагон, виготовлений на білоруському підприємстві "Белкоммунмаш".
За словами конструкторів, вагон капвея міг вмістити до 150 осіб та розвивати при цьому швидкість до 100 км/год. До того ж завдяки використанню гумових коліс капвей був порівняно тихим видом транспорту.
Попри зацікавленість посадових осіб та мерів міст, проєкт не набув практичного використання. Рейки було демонтовано, а вагон вже більше десяти років стояв просто неба на полігоні.
Читайте також: З Ірпеня до Києва планують запустити монорельс