Мовлення «Прямого», «Еспресо» та 5-го каналу – виключили: що трапилося

Автор: Любава Лисичкіна
00:17 05.04

Концерн радіомовлення, радіозв’язку і телебачення (КРРТ) 4 квітня вимкнув мовлення телеканалам. Канали зазначають, що в них є всі підстави вважати, що “мала місце незаконна нічна диверсія”.

Мовлення «Прямого», «Еспресо» та 5-го каналу – виключили: що трапилося Фото: Ілюстративне

Про це повідомляє Інститут масової інформації.

“Еспресо” заявив, що Концерн РРТ вимкнув мовлення каналу в цифровій мережі Т2 “без будь-яких законних підстав, на власний розсуд”, оскільки на цей момент жодні уповноважені державні органи не ухвалювали жодних рішень щодо відімкнення каналу. Також канал зазначає, що не отримав відповідей на спроби пояснення від Концерну РРТ. 

Канал вимагає від Концерну РРТ “припинити антиукраїнську діяльність і діяти виключно на підставі закону”. 

“Якщо відключення “Еспресо” було технічною помилкою, її треба негайно виправити та відновити мовлення. В іншому випадку свідоме продовження відключення українського телеканалу “Еспресо” з української цифрової мережі Т2, може бути розцінено не інакше як участь у війні проти України на стороні Кремля”, – йдеться в заяві. 

Крім того, канал звернувся до правоохоронних органів “з метою перевірки даних фактів та відкриття кримінальних проваджень щодо чиновників Концерну РРТ за колабораціонізм, державну зраду”.

“Еспресо” наголошує, що завжди займав і продовжує займати проукраїнську позицію та фокусується на питаннях війни, “об’єднання нації заради спільної перемоги та інформування наших глядачів про офіційну інформацію від органів державної влади”. Також канал повідомив, що в ефірі регулярно виходять щоденні інформаційні блоки іноземних партнерів – новини BBC (Великобританія), Радіо Свобода, Голосу Америки (США), France 24 (Франція). І розцінюють як провокацію позбавлення країн-партнерів можливості комунікації з українцями через свої щоденні та щотижневі передачі, що транслюються в ефірі “Еспресо”.

Крім того, “Еспресо” закликає президента Володимира Зеленського втрутитись у ситуацію і посприяти “припиненню цього беззаконня”.

Прямий та 5-й канали назвали рішення КРРТ про відімкнення незаконним, оскільки “не існує жодного документа, який би давав підстави концерну РРТ вночі відключати телеканали від мовлення”. Канали також наголосили на своїх проукраїнських та патріотичних позиціях і дотриманні принципу єдиної державної інформаційної політики.

Канали зазначають, що в них є всі підстави вважати, що “мала місце незаконна нічна диверсія з відключення мовлення, відповідальність щодо якої несе директор концерну РРТ Кирило Данілов”.

“Прикметно, що раніше Кирило Данілов керував телекомпанією “Приват ТВ Дніпро” (9 канал), яка входить до медіаімперії олігарха Ігоря Коломойського. Все вказує на те, що в умовах війни Коломойський замість захисту країни займається вирішенням своїх бізнесових питань із зачистки інформаційного простору. Нагадаємо, що свого часу Коломойський був апологетом дружби з росією і 2019 року в інтерв’ю The New York Times заявив: “Російські танки будуть розміщені біля Кракова і Варшави. Ваше НАТО забруднить штани й купуватиме памперси”. Як відомо, щодо Коломойського застосовано санкції США”, – йдеться в заяві.

Канали звернулися до Володимира Зеленського “як гаранта Конституції України щодо незаконних дій команди Коломойського у владі та їх можливого підігруванні росії, бо такі дії порушують принцип єдності”.

Від КРРТ канали вимагають негайно відновити мовлення телеканалів, а уряд закликають усунути з посади керівника Концерну РРТ.

До слова,  Кличко просить не повертатись до Києва хоча б до кінця тижня.

Великий Київ у Google News

підписатися