Про це сказав мер міста Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Київ».
Одним з головних об’єктів, звичайно ж, є Подільсько-Воскресенський міст, який будували десятки років.
«Це був довгобуд. І відкриття руху громадського автотранспорту, спецтранспорту – це було дуже важливим. Для багатьох Подільсько-Воскресенський перехід – це арка мосту над Дніпром. А насправді арковий міст – тільки частина цього обʼєкта, протяжність якого 10 кілометрів. Це найбільший інфраструктурний об’єкт не тільки в Києві, а й в Україні. І ми робимо все, щоб у 2024-му відкрити там повноцінний рух. Це вкрай важливо для мешканців лівого берега. І перший важливий крок ми зробили… Відкриємо проїзд на вулицю Оноре де Бальзака. А наступним етапом буде метро на Троєщину. Його вже будують», – розповів міський голова.
Ще одним важливим об’єктом, який вдалося завершити, Кличко назвав Дегтярівський шляхопровід. Його звели ще в 1963 році і з тих пір капітального ремонту там не було.
Читайте також: Тунель між “Либідською” і “Деміївською” підготують до ремонту за понад 21 млн грн
«Ми розібрали старий міст і побудували новий. У грудні рух шляхопроводом відкрили. Він став на третину ширшим, тим самим збільшилась пропускна спроможність», – похвалився Кличко.
Також мер нагадав, що було завершене будівництво нової ділянки Великої кільцевої дороги від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту. І це вкрай важливо для розвантаження доріг в місті.
«Далі – відповідальність держави, яка має побудувати тунель під Дніпром і завершити будівництво обхідного шляху навколо міста. І яким буде користуватися увесь транзитний транспорт, який сьогодні їде через центр столиці», – зазначив очільник міста.
В той же час Кличко нагадав, що на 2024 рік столиця не має бюджету розвитку, тому головне – не допустити падіння економіки міста та його занепаду.