Скільки ще можуть простояти київські аварійні мости в очікуванні на ремонт, як саме їх потрібно ремонтувати та як варто змінювати транспортну ситуацію у місті ТСН.ua розповів Дмитро Беспалов, експерт з транспортного планування.
За словами Дмитра, мости Метро та Патона знаходяться у “непрацездатному” стані. Споруду з таким технічним станом потрібно ретельно досліджувати та кожного року проводити його інструментальні обстеження. У даному випадку, в тому числі із залученням водолазів для обстеження опор обох мостів.
“Треба дуже пильно спостерігати за такими об’єктами, як мости Метро та Патона. І якщо вони експлуатуються, то це має бути лише обмежена експлуатація під постійним наглядом. Для цього потрібен певний штат працівників зі спеціальним обладнанням. І звісно, що так не може тривати вічно, мости потрібно якнайшвидше закривати та ставити на ремонт. А у випадку з мостами Метро та Патона – на реставрацію, бо вони мають статус пам’яток архітектури”, – говорить Беспалов.
Він зауважує, що читав звіт про останнє обстеження мосту Патона, у якому написано, що корозія на деяких елементах мосту, перевищує 50%, а по окремих елементах до 80%. Тобто корозія вже знищила певні конструктивні складові мосту. І це лише візуальне обстеження, а що відбувається всередині, ніхто не бачить.
“Я припускаю, що наші мости всередині, у такому ж жахливому стані, як і ззовні. Тому міст Патона або Метро можуть впасти навіть у цей момент, коли ми з вами розмовляємо, або ж це може статись скажімо за п’ять років. Все залежить від процесів всередині конструкцій. Передбачити це неможливо”, – додає експерт.
До слова, у Києві для легковиків та громадського транспорту відкрили рух Подільським мостом.