Як поінформували в Центрі, професіонали розкажуть молоді, чому одним брендам вдається залишатися на вершині успіху, а інші з тріском провалюються. Після завершення курсу, учасники зможуть краще розуміти споживачів і використовувати всі можливі інструменти для розробки сильного бренду.
Програма онлайн-курсу складатиметься з 3 частин:
- Професія бренд-менеджер. (Поняття бренд-менеджменту, основи роботи бренд-маркетолога, використання маркетингових інструментів у професії бренд-менеджера). Спікерка – Наталія Михайлова, Employer Brand Specialist у Forte Group та в EY Ukraine.
- Бренд та бізнес. (Історія успіху відомих брендів, партнерство бізнесу та брендів, цілі та завдання бренду). Спікерка – Софія Нєвєрова, SMM-менеджерка з досвідом у ніші HoReCa, Social Media Marketing Manager в Rocket.
- Аналіз споживача. (Як споживачі впливають на вибір бренду, як потрібно аналізувати аудиторію, сегментація ЦА). Спікерка – Анастастія Нілова, SMM-менеджерка, PR та Brand manager.
Для участі в проєкті необхідна реєстрація за посиланням.
Нагадаємо, у Київраді та КМДА запровадять стажування студентів та молоді.