Місто-герой на каві можна, воїн на шкарпетках – ні: депутати пропонують заборону теми війни на рекламі та пакунках

Автор: Оксана Тупальська
11:41 24.03.2023

Після появи в торгових мережах та рекламі величезної кількості продукції, на обгортках якої зображують воїнів, слогани про ЗСУ та усе, що пов’язане з війною, депутати пропонують обмеження. В парламенті зареєстрували законопроект, який заборонить маркетологам використовувати чутливу для суспільства тематику не за призначенням.

Місто-герой на каві можна, воїн на шкарпетках – ні: депутати пропонують заборону теми війни на рекламі та пакунках
Світлодіодне освітлення

Відповідно до законопроекту №9128  “Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі” планують заборонити у пакуванні споживчих товарів використання трагічних тем війни, патріотичних закликів та військових вітань. 

“Ідеться про реєстрацію торговельних марок алкогольних напоїв, харчових продуктів, інших товарів (ТМ “Героїчна Буча”, “Комбуча зі смаком цитруса”, насіння редису “Азовсталь” та інші приклади), назви акцій для клієнтів, слогани реклами, які застосовують чи обігрують воєнну тематику у необережний, а подеколи й просто у неприпустимий спосіб. На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує, аби виставити необхідні бар’єри при прийнятті рішень про назви товарів чи запуск рекламних кампаній, знижок, акцій з використанням понять, подій і назв, які мають трагічну конотацію або вимагають особливої шани», – вказно в пояснювальній записці до законопроекту. 

Зазначається також, що поза забороною варто залишити рекламу кіно-, відео- та видавничої продукції, що присвячена висвітленню подій, пов’язаних зі здійсненням заходів з національної безпеки й оборони, відсічі та стримування російської збройної агресії. Дозволити пропонують і вживання назв міст-героїв та видатних битв, враховуючи шанобливе ставлення до звитяги українських воїнів. 

Нагадаємо, “ВК” розповідав, що продаючи товари повсякденного вжитку маркетологи намагаються заманити клієнтів закликами “Слава ЗСУ” та пропозиціями, де обіцяють, що відсоток віддають на армію. Та показував найбільш поширені приклади такої реклами. 

Великий Київ у Google News

підписатися