Про це свідчить дослідження у спільноті “Пасажири Києва”.
Згідно з ним, забезпечити прохолоду в салоні можуть лише третина транспортних одиниць:
- 8% тролейбусів (24 з 299)
- 29% трамваїв (86 з 293)
- 40% автобусів (227 з 570).
Також є транспорт з кондиціонерами, які до роботи не підготували:
- 11% тролейбусів (34 одиниці)
- 2% трамваїв (6)
- 19% автобусів (111).
За словами активістів, у “Київпастрансі” обіцяють ремонтувати несправні кондиціонери.
Втім, зазначають у спільноті, якщо взяти до уваги загальну кількість комунального наземного транспорту Києва, то стає зрозуміло, що навіть за умови повної підготовки у Києві лише 19% тролейбусів, 31% трамваїв і 59% автобусів мають технічну можливість для кондиціонування. Більше половини рухомого складу кондиціонерів фізично не має.
У громадській організації також наголошують, що інформацію щодо кондиціонування у метрополітену не запитували, бо знають, що жодного поїзда з системами обігріву чи кондиціонування у метрополітені немає і навіть не планувалося закупити або модернізувати, не зважаючи на наявність відкритих ділянок.
Читайте також: Водії отримали кару за вимкнені кондиціонери в салонах громадського транспорту
Нагадаємо, “Київпастранс” планує витратити понад 761 тисячу гривень на встановлення кондиціонерів у громадському транспорті у червні 2024 року.