Наземний пішохідний перехід напроти ст.м. Університет не створить колапсу.
У КМДА показали імітаційне комп’ютерне моделювання транспортних і пішохідних потоків на цій ділянці дороги та розповіли, що з появою переходу отримають всі учасники руху.
За результатами моделювання, наземний перехід біля ст.м. Університет – безпечна ідея, що не створить проблем в пікові години.
У разі погодження Національною поліцією України, влада Києва готова швидко облаштувати регульований наземний пішохідний перехід навпроти входу до ст.м. Університет, власники автомобільного транспорту не відчують значних змін у трафіку при русі на бульварі Шевченка.
Спочатку пропонують погодити пішохідний перехід у вигляді експерименту на 2-3 місяці. Всі витрати і організацію бере на себе місто. Якщо перехрод не спрацює – його приберуть, пообіцяли у міськвладі.
Результати моделювання:
Для водіїв, які прямують бульв. Тараса Шевченка у напрямку центру міста зранку:
- Середній час проїзду транспорту по бульв. Тараса Шевченка в ранковий пік в центр міста збільшиться всього на 0,8 секунди (+0,2%), а простою на цьому шляху – на 0,2 секунди (+0,1%).
- Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 12,5 метрів завдяки дозуванню потоку.
Для водіїв, які повертаються з центру міста бульв. Тараса Шевченка ввечері:
- Середній час проїзду транспорту в вечірній пік із центра міста – збільшиться на 8,7 секунди (+1,2%).
- Середній час простою транспорту в заторі (без руху) – збільшиться на 1,6 секунди (+0,6%).
- Середня довжина черги (затору) перед перехрестями – зменшиться на 26,7 метра (-7,3%). Також за рахунок дозування потоку.
Для пішоходів:
- Безбар’єрний шлях від ст.м. Університет до вул. Пирогова скоротиться на 500 метрів, витрати часу – не менше ніж на 10 хвилин.


