Про це повідомляє комунальне підприємство.
Як пояснили в підземці, коригування проєкту необхідно для актуалізації проєктних рішень з урахуванням чинних нормативних вимог та сучасних інноваційних технологій і матеріалів.
Очікувана вартість проєктних робіт складає 28 млн грн.
Ділянка глибокого закладання введена в експлуатацію у 1996 році. Проєктні роботи необхідні для подальшого ремонту з метою підтримання належного експлуатаційного стану споруд з урахуванням їхнього фізичного зносу на ділянці між станціями "Золоті ворота" та "Лук’янівська".
Проєкт повинен передбачити роботи з планового ремонту в нічне вікно, після зупинки руху поїздів та зняття напруги з контактної рейки. а також визначити термін та вартість відповідних робіт.
У Київському метрополітені наголошують, що безпека руху поїздів і пасажирських перевезень забезпечена. Підприємство веде постійний нагляд і спостереження за тунельними спорудами на всіх ділянках ліній метрополітену.
Також зазначається, що капітальний ремонт тунельних споруд є звичайною практикою, зокрема й в метрополітенах європейських міст. Як приклад наводяться підземки Берліна та Будапешта, де відбувались подібні роботи.
Читайте також: На станції метро “Либідська” кілька місяців ремонтуватимуть ескалатори
Нагадаємо, метро на Виноградар у Києві планують будувати за кредитні кошти.