Метро у різних країнах світу оцінювали за кількома показниками: протяжністю, якістю, кількістю позитивних відгуків пасажирів та технологічністю.
Не знаємо, який саме показник виявився найбільш провальним для метро Києва. Адже воно отримує гарні відгуки пасажирів. Подивіться лишень, як зручно їхати, та знати, що між станціями червоної гілки проїдеш за 2,5 хвилини, між станціями синьої за 3 з лишком хвилини, а на зеленій гілці – 5 хвилин – і ти на наступній станції.
Звичайно, не збереш позитивні відгуки, коли рух від станції до станції перекривають під час повітряної тривоги, а не деяких ділянках топить, тому доводиться рухатися в об’їзд автобусами та маршрутками. Проте все це можна виправити. Адже за протяжністю та глибиною київська підземка не поступається світовим показникам. А ще ж на Виноградар та Троєщину побудують!
Ну а поки подивимось на графіці, хто ж у ТОП-10.
У ТОП-3 метро у норвезькому Осло, в Софії (Болгарія) та у грецьких Афінах. Підземки у цих країнах отримують відгуки від пасажирів: що і добиратися зручно, і в схемі розібратися не важко, і побудовано метро так, що дістатися можна ледь не кожного куточка міста.
Раніше “ВК” розповідав, що для того, щоб швидше розвозити пасажирів після повітряних тривог, у київському метрополітені збільшать кількість поїздів.
https://www.tiktok.com/@svitlanaluchistaya/video/7368246393216994566?_r=1&_t=8rZyCymNsVL