Про це повідомляє пресслужба Київської міської державної адміністрації.
Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв запевняє, що будівництво метро на Виноградар не припиняється ні на день.
![](https://kyivcity.gov.ua/img/item/414087/imgbig.jpg)
Комплекс вже пройшов 60 м і в майбутньому збирається долати відстань до 200 м в місяць. Однією з характерних рис нинішнього будівництва є його інклюзивність. Роботи проводяться одночасно на 6-ти будівельних майданчиках, що дозволяє правильно розподілити об’єм навантажень.
![](https://kyivcity.gov.ua/img/item/414077/imgbig.jpg)
![](https://kyivcity.gov.ua/img/item/414077/imgbig.jpg)
«Паралельно з роботою тунелепрохідницького комплексу триває будівництво правого перегінного тунелю в напрямку від Виноградаря до Сирця. Дільниця облаштування обертових тупиків станції «Проспект Правди» готується до розширення на південь – на територію майбутнього аварійного виходу зі станції”, – зазначив Олександр Густєлєв.
![](https://kyivcity.gov.ua/img/item/414079/imgbig.jpg)
В свою чергу, на будівельному майданчику, де триває зведення електричної підстанції «Мостицької», бетонують стіни тунелів і саму підстанцію.
“Будівельники вже приступили до бетонування західної стіни (східну майже повністю забетоновано). Також практично завершено бетонування перекриттів внутрішніх приміщень, монтаж арматурного каркасу стін і роботи з гідроізоляції західної стіни котловану», – додав заступник голови адміністрації
![](https://kyivcity.gov.ua/img/item/414076/imgbig.jpg)
Нагадаємо, що на проспекті Маяковського замінили 2,5 км аварійних тепломереж на нові. Гарантія – 50 років