Про перемогу у конкурсі на добудову Сирецько-Печерської лінії повідомив власник “Автостради” Максим Шкіль.
За його словами, будівництво метро на Виноградар відновлять за власний кошт компанії.
Вже до кінця літа “Автострада” законтрактує необхідне обладнання для будівництва метро, а сума власних інвестицій становитиме понад $30 млн. Повноцінний темп будівництва планують відновити у 2025 році та залучити понад 4000 працівників.
На випадок затримки з фінансування з боку замовника компанія залучатиме кредитні кошти та власний обіговий капітал у межах 1 млрд грн, щоб не було зупинок будівництва. Це дозволить покривати короткі касові розриви та продовжувати роботи, додав Шкіль.
Він зауважив, що у першу чергу потрібно провести детальний аналіз виконаних робіт, зіставити фактично виконані обсяги робіт і ті, які слід виконати відповідно до наявних проєктних рішень. Після цього має відбутись коригування проєкту в частині обсягів, виду робіт та їхньої вартості.
“Для цього в “Автостради” є власний проєктний інститут з окремим підрозділом підземного будівництва, в якому працівники мають значний досвід проєктування метро. Відповідно, цей етап робіт розпочнемо негайно”, – зазначив засновник групи компаній.
Паралельно з роботою над документами найближчими місяцями планується розпочати саме будівництво метро на Виноградар.
Максим Шкіль також зазначив, що є складнощі з організацією будівельного процесу з максимально можливим темпом, тобто дев’ять будівельних ділянок із цілодобовою роботою.
“У сьогоднішніх реаліях забезпечити такий підхід з перших днів неможливо, оскільки за останні десять років галузь будівництва метро практично втрачена. З перших днів “Автострада” задіє своїх працівників, паралельно з цим, щоб вийти на максимальні графіки будівництва, буде проведено набір і навчання персоналу, що фактично відроджуватиме галузь метробудування“, – пояснив він.
Згідно з даними платформи публічних закупівель Prozorro, переможця тендеру визначено 12 липня.
Він запропонував виконати роботи за 13 млрд 785 млн грн, що дещо нижче від заявленої очікуваної вартості закупівлі в 13 млрд 956 млн 843 тис. 711,13 грн. Опротестувати рішення можна до 18 липня.
Умовами закупівлі передбачено завершення будівництва (5 і 6 пусковий комплекс) Сирецько-Печерської лінії метрополітену на житловий масив Виноградар до 30 грудня 2026 року.
Нагадаємо, у грудні 2023 року КП “Київський метрополітен” у судовому порядку розірвав договір з АТ “Київметробуд”. Причина припинення дії договору – незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт.
Суд змусив попереднього підрядника будівництва метро на Виноградар повернути Києву 139 млн грн. Також від підрядника вимагають сплатити місту ще понад 79 млн грн. тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар загальною вартістю 13 956 млн грн.
Новий тендер столичний метрополітен оголосив 13 червня.