Метро на Теремки відновило роботу: що варто знати пасажирам

Автор: Галина Ворона
12:41 12.09

Сьогодні у Києві відновили повноцінний рух поїздів Оболонсько-Теремківською лінією метро, яку ще називають синьою за кольором на схемі столичної підземки. Шість станцій “метро на Теремки” на дев’ять місяців “випали” із загального графіку руху через ремонтні роботи у тунелі між станціями “Либідська” і “Деміївська”. Відсьогодні поїзди знову курсують від “Героїв Дніпра” до “Теремків” за стандартним графіком.

Метро на Теремки відновило роботу: що варто знати пасажирам Фото: Суспільне
Світлодіодне освітлення

Яким буде графік роботи “синьої” гілки

Ділянка “Героїв Дніпра” – “Либідська” продовжить працювати без змін, а на ділянці “Деміївська” – “Теремки” станції відновлять роботу за наступними графіками:

  • станція “Деміївська” – з 05:49 до 22:34;
  • станція “Голосіївська” – з 05:52 до 22:35;
  • станція “Васильківська” (вихід № 1) – з 05:50 до 22:32;
  • станція “Васильківська” (вихід № 2) – з 05:53 до 22:29;
  • станція “Виставковий центр” (вихід № 1) – з 05:53 до 22:28;
  • станція “Виставковий центр” (вихід № 2) – з 05:56 до 22:28;
  • станція “Іподром” – з 05:52 до 22:27;
  • станція “Теремки” – з 05:53 до 22:25.

Інтервали руху поїздів на Оболонсько-Теремківській лінії становитимуть у години пік 3–4 хв, у міжпікові години – 5–6 хв. На вихідних поїзда доведеться чекати 6–8 хвилин.

У Метрополітені наголошують, що всі станції “синьої” лінії є підземними та працюють у цілодобовому режимі як укриття.

Графік руху поїздів метро Оболонсько-Теремківською лінією.

class=”article__center”>

Як зміниться робота наземного транспорту, який заміняв метро на Теремки

З 12 вересня повернулись на звичні маршрути автобуси № 38 “Вулиця Метрологічна – станція метро “Деміївська”  та тролейбуси  № 50 “Вулиця Милославська – станція метро «Либідська”. 

Тимчасові автобуси № 2-М, 38-Д, 60 і тролейбуси № 43-К припинили рух.

За словами комунальників, вивільнений транспорт підсилить найбільш завантажені маршрути.

Відновлення тунелю тривало 9 місяців – що зробили за цей час і за скільки

Будівельники підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших.

Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову.

Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів.

Оскільки перегінний тунель між “Деміївською”-”Либідською” знаходиться у складних гідрогеологічних умовах,  під час ремонту виконали необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї.

Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості.

Читайте також: Віталій Кличко назвав помилки, допущені при будівництві тунелю між станціями “Деміївська” – “Либідська”

 

Великий Київ у Google News

підписатися