Яким буде графік роботи “синьої” гілки
Ділянка “Героїв Дніпра” – “Либідська” продовжить працювати без змін, а на ділянці “Деміївська” – “Теремки” станції відновлять роботу за наступними графіками:
- станція “Деміївська” – з 05:49 до 22:34;
- станція “Голосіївська” – з 05:52 до 22:35;
- станція “Васильківська” (вихід № 1) – з 05:50 до 22:32;
- станція “Васильківська” (вихід № 2) – з 05:53 до 22:29;
- станція “Виставковий центр” (вихід № 1) – з 05:53 до 22:28;
- станція “Виставковий центр” (вихід № 2) – з 05:56 до 22:28;
- станція “Іподром” – з 05:52 до 22:27;
- станція “Теремки” – з 05:53 до 22:25.
Інтервали руху поїздів на Оболонсько-Теремківській лінії становитимуть у години пік 3–4 хв, у міжпікові години – 5–6 хв. На вихідних поїзда доведеться чекати 6–8 хвилин.
У Метрополітені наголошують, що всі станції “синьої” лінії є підземними та працюють у цілодобовому режимі як укриття.
Графік руху поїздів метро Оболонсько-Теремківською лінією.
class=”article__center”>
Як зміниться робота наземного транспорту, який заміняв метро на Теремки
З 12 вересня повернулись на звичні маршрути автобуси № 38 “Вулиця Метрологічна – станція метро “Деміївська” та тролейбуси № 50 “Вулиця Милославська – станція метро «Либідська”.
Тимчасові автобуси № 2-М, 38-Д, 60 і тролейбуси № 43-К припинили рух.
За словами комунальників, вивільнений транспорт підсилить найбільш завантажені маршрути.
Відновлення тунелю тривало 9 місяців – що зробили за цей час і за скільки
Будівельники підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, Укртелекому, інших.
Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову.
Посили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів.
Оскільки перегінний тунель між “Деміївською”-”Либідською” знаходиться у складних гідрогеологічних умовах, під час ремонту виконали необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї.
Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості.
Читайте також: Віталій Кличко назвав помилки, допущені при будівництві тунелю між станціями “Деміївська” – “Либідська”