Про це повідомляє КП “Київський метрополітен”.
У компанії наводять показники попереднього, 2022 року, – 162 мільйона пасажирів, які свідчать про суттєве зростання перевезень.
Традиційно найбільше поїздок здійснюють пасажири “червоної” лінії. За нею “синя” лінія, а найменш завантаженою лишається “зелена” лінія.
Крім того, другий рік поспіль столичний метрополітен працює як об’єкт подвійного призначення, який також є надійним цілодобовим укриттям населення: під час повітряної тривоги на вхід працюють усі вестибюлі 46-ти підземних станцій, де за потреби можна отримати розкладний стілець і ковдру.
Перевізник зазначає, що колектив докладає максимум зусиль, аби станції без жодних збоїв цілодобово працювали як укриття, а рух поїздів був чіткий та злагоджений. Також щоночі сотні “метрополітенівців” проводять необхідні роботи з утримання та обслуговування потужної інфраструктури столичної підземки.
“Київський метрополітен” дякує пасажирам за дотримання правил поведінки, а також за взаємоввічливість і повагу до працівників метро.
Зауважимо, у 2021 рік Київським метрополітеном скористалося 319 321,6 тисяч пасажирів.
Читайте також: Реальний тариф на проїзд у підземці вчетверо перевищує діючий – керівник метрополітену
Нагадаємо, відновлення тунелю між станціями “Либідська” і “Деміївська” займе більше, ніж пів року, як раніше обіцяла столична влада.