Мають клаптиковий характер: після повномасштабного вторгнення у Києві більше не створювали велодоріжки

Автор: Оксана Тупальська
12:53 05.12.2023

До повномасштабного вторгнення у 2019-2020 роках у столиці облаштували 202 км велодоріжок. Однак у 2022 році роботи не проводилися, лише створювалися мапи маршрутів.

Мають клаптиковий характер: після повномасштабного вторгнення у Києві більше не створювали велодоріжки
Світлодіодне освітлення

У 2022 році було розроблено 30 комплексних схем організації дорожнього руху з велоінфраструктурою, повідомляють у проекті Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки. Та наводять інфографіку, що свідчить про відсутність будівництва нових шляхів для велосипедистів. 

“Велодоріжки здебільшого між собою не пов’язані та мають «клаптиковий» характер, тому виникає потреба системної роботи зі створення єдиної велосипедної мережі та велоінфраструктури задля комфортного пересування громадян”, – вказано в документі. 

Однак зазначається, що у 2021 році вперше в місті Києві впроваджено сучасні види велосипедної інфраструктури для підвищення безпеки руху:

  • велосипедні зони очікування лівого повороту,
  • конструктивне відокремлення велосипедних смуг гумовим або пластиковим бортом,
  • влаштування велосипедних смуг зустрічного руху,
  • міні-кільцева розв’язка з велосипедною смугою.

Нагадаємо, у 2023 році закласти нові велодоріжки пообіцяли під час реконструкції Дегтярівського шляхопроводу.

Також власник компанії Veliki.ua Олексій Кушка закликав слідувати за прикладом Берліну та створбвати нову велоінфраструктуру в українській столиці. 

“Я впевнений, що через повномасштабне вторгнення наші люди, які були вимушені виїхати в Польшу, Німеччину, Нідерланди та інші європейські країни, однозначно зацінили плюси від велоінфраструктури в цих країнах”, – зауважив підприємець.

Великий Київ у Google News

підписатися