Про це йде мова у петиції №10893 на сайті мерії.
Автор звернення Олександр Мартиненко зазначає, що пасажирські перевезення на затребуваній ділянці Севастопольська площа – ст. м. “Харківська” наразі здійснює маршрутне таксі № 220, яке обслуговує КП “Київпастранс”.
За його словами, цей маршрут обслуговують переважно старі автобуси МАЗ 103 (в яких зимою майже не працює опалення, замість нормального освітлення на проводах підвішені лампи розжарювання тощо).
При цьому в автобусах встановлені термінали для оплати транспортною картою, однак вони завішені шкірозамінником, щоб пасажири не змогли скористатися картою для оплати проїзду, яка здійснюється готівкою при посадці в автобус через передні двері, а квитки не видаються.
Беручи до уваги обраний міською владою курс популяризації громадського транспорту, відмову від маршрутних таксі, щонайменше дивним є існування на популярному серед пасажирів напрямку пережитку у виді 220-го маршрутного таксі, яке обслуговує міське комунальне підприємство. Останнє (КП “Київпастранс”) в першу чергу повинно задовольняти транспортні потреби киян якісними пасажирськими перевезеннями, а не отримувати не обліковуваний прибуток з маршрутного таксі”, – йдеться у петиції.
В той же час, звертає увагу автор, той же напрямок на ділянці від ст. “Харківської” до автовокзалу дублює автобусний маршрут № 91 (який також обслуговує КП “Київпастранс”) – там працюють нещодавно закуплені містом зчленовані автобуси (гармошки), які в порівнянні з маршрутним таксі № 220 возять переважно повітря.
То чому б не об’єднати ці два маршрути в єдиний комунальний автобусний маршрут із загальним режимом руху (№ 91) від вул. Медової до Харківського масиву, на якому будуть працювати нові автобуси з можливістю оплати транспортною картою? Або ж хоча б продовжити маршрут № 91 до Севастопольської площі для зручності киян”, – підсумовує автор звернення.
Читайте також: Вулиця на Солом’янці досі носить ім’я радянського генерала. Їй пропонують повернути історичну назву
Нагадаємо, кияни пропонують встановити делінеатори на вулиці Богданівській для унеможливлення хаотичної парковки та покращення руху транспорту.