Дизайнери воліли зробити систему візуальної ідентифікації сучасною, і водночас витриманою, повідомляють автори айдентики – Креативна агенція Angry. В основі візуального стилю — історичне надбання палацу, що був збудований у 1752 році.
У фірмовому стилі використали три кольори: бірюзовий, що повторює колір фасаду, пильно-рожевий та темно-синій.
Фундамент виконує роль таймлайну: чим про більш давнішні часи розповідається, тим нижче фундамент опускається.
Ми вирішили, що логотип повинен обігрувати фасад палацу. Так кожне промо, будь-яка поліграфічна продукція, кожен музейний матеріал чи сувенірка працюватиме на впізнаваність пам’ятки”, – розповідає директор агенції Сергій Малик.
Нагадаємо, 4 вересня резиденція президента у Маріїнському палаці відкривається для екскурсій.