Як повідомляє Департамент економіки та інвестицій КМДА, три района міста показали найкращі результати у роботі за зверненнями киян.
Так, найбільшу кількість балів за якість надання адміністративних послуг у лютому 2021 року отримали Святошинський, Дарницький, Солом’янський ЦНАПи. Не повезло мешканцям Дніпровського району, Дніпровський ЦНАП отримав найменший показник.
Високий рівень виконання звернень громадян з “насущних” питань, зокрема з питань житлового господарства та благоустрою міста, у Святошино, на Оболоні та у Солом’янському районі. Найгірше реагують на прохання людей та на їх звернення у Дарницькому районі.
Найнадійніші ліфти, як стверджують у КМДА, в житловому фонді Шевченківського, Святошинського та Печерського районах. А от мешканцям Дніпровського, Голосіївського та Деснянського районів не позаздриш – в цих районах зафіксована найбільша середня щоденна кількість простоїв ліфтів понад 1 добу.
До слова, у Деснянському районі демонтували незаконний стихійний ринок на колсах. “Торгові точки” одна за однією кранами повантажили на евакуатор.