Люди витрачають до 110 годин на рік на вибір контенту для перегляду – дослідження

Автор: Владислав Щербак
09:36 27.12

Сучасні користувачі стрімінгових платформ та YouTube проводять до 110 годин на рік, або п’ять днів, просто обираючи, що подивитися.

Люди витрачають до 110 годин на рік на вибір контенту для перегляду – дослідження

Про це свідчать дані останніх досліджень.

Експерти відзначають, що сьогодні визначитися з вибором відео чи фільму стало складніше, ніж 10 років тому. Основна причина – величезний обсяг контенту, який щоденно з’являється на різних платформах.

Попри те, що алгоритми рекомендацій покликані спрощувати цей процес, вони часто мають зворотний ефект. Замість того, щоб допомогти користувачам, системи перевантажують їх різноманітними пропозиціями, що ще більше ускладнює вибір.

Читайте також: «Скруджинг»: чому пари розлучаються перед святами

Дослідники зазначають, що ця проблема стала глобальною і впливає на всіх, хто активно користується цифровими платформами. Рішенням може стати покращення алгоритмів, які враховуватимуть не лише перегляди, а й реальні інтереси користувачів.

Великий Київ у Google News

підписатися