Про це повідомляє інформаційне агентство BBC з посиланням на дані досліджень.
Так, дослідники визначили, що після початку карантинів у людей виникла потреба експериментувати з алкоголем. Актуальніші сталі інгредієнти для коктейлів, алкогольні напої з різноманітними смаками (як-от, віскі з ароматом арахісового масла, медові напої) та крафтові вироби.
Нинішній власник одного з нью-йоркських магазинів лікерів Джонатан Голдштейн, має теорію, яка пояснює набуту любов до більш експериментальних напоїв:
“Коли всі бари закрилися, люди залишилися вдома, вдаючи бармена або міксолога, і всі вони стали творчими. Їм раптом захотілося експериментувати, тож ми побачили велике зростання онлайн-замовлень на незвичайні продукти. У нашій категорії лікерів такі дивні речі, як віскі зі смаком арахісового масла або банану, раптом стали дуже популярними. Лікер з маракуї, шнапс місцевого виробництва — всі різні смаки… ревінь, білий персик”, – говорить він.
Продажі грецьких вин, які раніше не надто цікавили покупця зі США, з 2019 року зросли в 4 рази. Дехто пояснює це зростанням популярності курортів Греції, проте, цим не можна пояснити популярність австрійських вин. Знавці пояснюють це тим, що у часи обмеженої соціалізації першість люди віддали не кількості алкоголю та компанії, з якою вони проводять час, а саме якості й смаку спожитого напою.
А Расс і Джемма Уейкхем, крафтові виробники рому, відзначили зростання продажів на 200%. І якщо раніше ром асоціювався з піратами, середньовіччям і хіпстерами, то тепер все більше любителів алкоголю почали його замовляти, віддаючи перевагу екстравагантним смакам, як-от екзотичних фруктів. Найпопулярніший, наприклад, ананасовий ром з міцністю 60%.
І ця тенденція не скоротилася навіть після послаблення обмежень – експерти відзначають, що американський покупець розібрав смак у таких напоях.
Нагадаємо, водій з “передозом” алкоголю у 16 разів збив пішохода і втік, але недалеко.