На таку пікантну обставину звернув увагу журналіст Денис Казанський.
“Давно говорю, що ніяка антиросійська пропаганда не потрібна. Вони чудово справляються самі, без сторонньої допомоги“, – прокоментував він, оприлюднивши посилання на сайт португальського виробника.
Серед “клієнтів” компанії, зокрема, домашні птахи та свині.
В коментарях до допису Казанського користувачі також вказали на подібність до логотипа українського ФК “Миколаїв”:
Як повідомлялося, перші 15 ресторанів швидкого харчування “Вкусно и точка” відкрилися в Москві та Підмосков’ї 12 червня, у день Росії. Вони мають замістити мережу McDonald’s, яка пішла з Росії після початку війни в Україні.
Власники бренду планують найближчим часом відкривати до 80 нових ресторанів щотижня на місці колишніх «Маків» по всій Росії. До початку вторгнення в Україну в РФ працювало 850 ресторанів МакДональдз.
Дивіться також: Під посольством РФ в Києві відбулася “вогняна” акція “Останній день росії”