Як пише Українська рада торгових центрів, про це розповіла комерційна директорка відділу нерухомості інвесткомпанії Dragon Capital Наталія Кравець (у Києві компанія має ТРЦ Piramida, Smart Plaza Obolon, “Алладін” та “Караван Аутлет”).
За її словами, популярність ТРЦ під час відключень зумовлена тим, що об’єкти працюють постійно завдяки альтернативним джерелам електроенергії.
Так, у київських об’єктах компанії відвідуваність зросла від 3 до 10%. Якщо рахувати статистику за вихідні, показник буде ще вищим.
У той же час найбільш нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ справляють оголошення повітряної тривоги. Так, відвідувачі більше не повертаються до кінотеатрів та дитячих ігрових після відбою.
Найважче кінотеатрам та дитячим ігровим майданчикам: після оголошення повітряної тривоги мало хто повертається. З шопінгом ситуація дещо інша: навіть якщо тривога починається в процесі покупок, багато хто встигає розрахуватись, каже Наталія Кравець.
Трафік інших орендарів суттєво не падає під час тривог, додає Кравець. У відносно спокійні місяці кількість оголошень про тривогу не впливала на показники відвідуваності та товарообігу більше, ніж на 3%. А от знеструмлення навпаки, стимулюють людей більше ходити до ТРЦ, де завжди є світло.
Читайте також: Ялинки на будь-який гаманець: скільки правлять за новорічні дерева у Києві
Нагадаємо, дві мережі супермаркетів, де купують харчі кияни, стали чемпіонами бізнесу.