«Безпека наших пасажирів та співробітників – головний пріоритет airBaltic. Компанія перед кожним рейсом оцінює поточну ситуацію та дотримується рекомендацій офіційної влади. airBaltic є гнучкою авіакомпанією та готова коригувати свій графік польотів за потреби», – йдеться в поясненні авіакомпанії.
Цього тижня airBaltic планує виконувати рейси щодня між Києвом та Ригою, а також два рейси між Києвом та Вільнюсом.
Через тимчасове часткове призупинення польотів авіакомпанія скасувала п’ять нічних рейсів між Києвом та Ригою, а також два рейси (нічні) між Одесою та Ригою. Авіакомпанія зв’яжеться з пасажирами зазначених рейсів та запропонує їм перенести бронювання на інші рейси.
До слова, пасажирка рейсу Київ-Лондон розповіла про пережитий політ, який міг завершитися катастрофою. А ще подякувала українському екіпажу, завдяки якому цього не сталося.
Читайте також: Лоукостер Ryanair пообіцяв літати в Україну, аж поки не “почнуть літати ракети”